preskoči na sadržaj

Obrtnička škola za osobne usluge Zagreb

 > Naslovnica
Vijesti

PROTOKOLI POSTUPANJA U IZMIJENJENIM UVJETIMA RADA ZA VRIJEME TRAJANJA COVID-19 u šk. god. 2020./2021.

Autor: Martina Hofman Kralj, 16. 9. 2020.

Poštovani roditelji /skrbnici, dragi učenici !

 
molimo vas sve da izdvojite dio svoga vremena kako biste pročitali Protokole i upoznali se s načinom rada i organizacijom naše Škole u ovim izmijenjenim uvjetima rada u vrijeme trajanja pandemije COVID-19, radi pridržavanja istih, a u svrhu očuvanja zdravlja.
 
- Protokol postupanja u izmijenjenim uvjetima rada u šk.god. 2020./2021. za vrijeme trajanja COVID - 19 možete pročitati OVDJE
 
- Kratki protokol ulaska i izlaska iz Škole možete pročitati OVDJE 
 
- Postupanje u slučaju sumnje na zarazu COVID -19 možete pročitati OVDJE
 
 




Tražilica
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Navedi razlog upisa u ovu školu:




Oglasna ploča
 

VAŽNE POVEZNICE

CMS za škole logo
Obrtnička škola za osobne usluge Zagreb / Savska cesta 23, HR-10000 Zagreb / ss-obrtnicka-osobneusluge-zg.skole.hr / ured@ss-obrtnicka-osobneusluge-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju