preskoči na sadržaj

Obrtnička škola za osobne usluge Zagreb

 > Natječaji
Vijesti

NATJEČAJ ZA RADNO MJESTO - Stručni/a suradnik/ca, knjižničar/ka

Autor: Martina Hofman Kralj, 28. 11. 2022.

OBRTNIČKA ŠKOLA ZA OSOBNE USLUGE,

Savska cesta 23,

10 000 Zagreb

 

KLASA:112-02/22-01/08

URBROJ:251-302-01-22-1

Zagreb, 28.11.2022.

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, (NN br. 87/2008., 86/2009., i 92/2010.,105/10 i 90/11, 16/12, 86/12, 126/12-pročišćeni tekst 94/13 i 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20), članka 6. Pravilnika o radu te sukladno Pravilniku o načinu i postupku zapošljavanja u Obrtničkoj školi za osobne usluge, (u daljnjem tekstu: Pravilnik), Ravnateljica Obrtničke škole za osobne usluge objavljuje:

 

NATJEČAJ ZA RADNO MJESTO

 

  1. Stručni/a suradnik/ca, knjižničar/ka - 1 izvršitelj/ica

  • puno radno vrijeme (40 sati tjedno)  

  • na određeno, zamjena

  • probni rad

  • mjesto rada: Zagreb

Sukladno Zakonu o ravnopravnosti spolova (NN 82/08 i 69/17) na natječaj se mogu javiti osobe oba spola pod jednakim uvjetima.

UVJETI:
Osim općih uvjeta sukladno općim propisima o radu kandidati trebaju zadovoljiti i posebne uvjete propisane člankom 105. i 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18 98/19 i 64/20), (NN 136/2003) i Pravilnikom o stručnoj spremi i pedagoško – psihološkom obrazovanju učitelja, nastavnika i stručnih suradnika u srednjem školstvu (NN 1/96 i 80/99) te Pravilnik o uvjetima i načinu stjecanja stručnih zvanja u knjižničarskoj struci (NN 107/2021)   

Uz vlastoručnu potpisanu prijavu (koja obavezno mora sadržavati osobne podatke kandidata i to osobno ime i prezime, adresa stanovanja te kontakt podatke (broj telefona ili/i mobitela te e-mail adresu)) kandidati su dužni priložiti i slijedeće:

 

  1. životopis,

  2. dokaz o stečenoj stručnoj spremi – preslika

  3. presliku uvjerenja ili potvrde o stečenim pedagoškim kompetencijama (za kandidate koji su ih po Zakonu obvezni steći)

  4. dokaz o državljanstvu – preslika,

  5. elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog  
    zavoda za mirovinsko osiguranje – preslika i ne starije od 7 dana od dana objave natječaja,

  6. uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak ili da je pod

istragom za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi – preslika i ne starije od 7 dana od dana objave natječaja.

 

Kandidati sve tražene dokumente dostavljaju u obliku neovjerenih preslika. Nakon odabira kandidata, a prije potpisivanja ugovora o radu, odabrani će kandidat dostaviti na uvid izvornike dokumenata ili ovjerene preslike. Natječajna dokumentacija se neće vraćati kandidatima.

 

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrati će se osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu te ispunjava uvjete natječaja. Nepotpune i/ili nepravovremene prijave neće se razmatrati.

 

Rok za podnošenje prijave je 8 dana od dana objave na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole

U prijavi su kandidati obvezni navesti e-mail adresu odnosno adresu na koju će im biti dostavljena obavijest o datumu i vremenu selekcijskog postupka za izbor kandidata.

Po isteku roka za prijavu na natječaj temeljem članka 7. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Obrtničkoj školi za osobne usluge provest će se selekcijski postupak s kandidatima koji može obuhvaćati:

       - razgovor s kandidatima

       - pisanu ili praktičnu provjeru sposobnosti, motivacije i vještina

O terminu provođenja selekcijskog postupka kandidati će biti pravovremeno obaviješteni putem

mrežne stranice Škole ili elektronske pošte ili osobno telefonski. Smatrat će se da je, kandidat koji se ne odazove selekcijskom postupku na koji je pozvan, odustao od prijave te se njegova prijava neće uzeti u obzir u daljnjem postupku selekcije.

 

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti sve dokaze o ostvarivanju prava prednosti na koje se poziva.

 

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) uz prijavu na natječaju dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 49. istog Zakona.

 

Popis dokaza iz članka  49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) potrebnih za ostvarenje prava na prednost pri zapošljavanju nalazi se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:

 

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

 

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 102. stavak 1.-3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19 i 84/21) uz prijavu na natječaju dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavka 1 istog Zakona.

 

Popis dokaza iz članka 103., stavka 1. Zakon o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji potrebnih za ostvarenje prava na prednost pri zapošljavanju nalazi se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:

 

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje//Popis%20

dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf

Popis dokaza po Zakonu o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, članak

9. (Narodne novine broj 157/13 i 152/14):

  1. isprava o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

  2. dokument o prestanku radnog odnosa

Popis dokaza po Zakon o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, članak 48. f (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 184/13):

 

  1. isprava o utvrđenom statusu

  2. dokument o prestanku radnog odnosa

 

Svu navedenu dokumentaciju potrebno je dostaviti putem elektroničke pošte prva.obrtnicka@gmail.com u roku 8 dana od dana objave natječaja na mrežnoj stranici Škole i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje

 ili

neposredno (osobno) u roku 8 dana od dana objave natječaja na mrežnoj stranici Škole i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i to na adresu: Obrtnička škola za osobne usluge, Savska cesta 23, 10 000 Zagreb

s napomenom „Natječaj za radno mjesto – Stručni/a suradnik/ca, knjižničar/ka“.

 

Kandidati prijavom na natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka sukladno važećim propisima o zaštiti i obradi osobnih podataka. 

Kandidati prijavljeni na natječaj biti će obaviješteni o rezultatima natječaja putem mrežne stranice Škole ili putem osobne adrese elektroničke pošte, odnosno na način propisan člankom 12. Pravilnikao načinu i postupku zapošljavanja Škole.

 

 

                                          Ravnateljica:

                                                                                                    Darinka Štampar Šmaguc, prof.




Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Navedi razlog upisa u ovu školu:




Oglasna ploča
 

VAŽNE POVEZNICE

CMS za škole logo
Obrtnička škola za osobne usluge Zagreb / Savska cesta 23, HR-10000 Zagreb / ss-obrtnicka-osobneusluge-zg.skole.hr / ured@ss-obrtnicka-osobneusluge-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju