preskoči na sadržaj

Obrtnička škola za osobne usluge Zagreb

 > Natječaji
Vijesti

NATJEČAJ - za imenovanje ravnatelja/ravnateljice

Autor: Martina Hofman Kralj, 27. 4. 2022.

KLASA:007-03/22-01/01

URBROJ:251-302-05-22-2

U Zagrebu, 27.04.2022.g.

Na temelju članka 126. stavka 1.-3. i članka 127.,stavka 4. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine br. 87/08., 86/09, 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13,152/14, 7/17., 68/18., 98/19. i 64/20.), članka 40. Zakona o ustanovama (Narodne novine br.76/93., 29/97., 47/99., 35/08. i 127/19)  i članka 60. Statuta Obrtničke škole za osobne usluge, Zagreb, Savska cesta 23, Školski Odbor Obrtničke škole za osobne usluge raspisuje:

NATJEČAJ 

za imenovanje ravnatelja/ravnateljice Obrtnička škole za osobne usluge

  1. Kandidati koji se prijavljuju na natječaj za imenovanje ravnatelja/ice školske ustanove moraju ispunjavati sljedeće nužne uvjete:
  • završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu nastavnika ili stručnog suradnika u Školi, a koji može biti:
  • ­sveučilišni diplomski studij ili
  • integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili
  • specijalistički diplomski stručni studij;
  • položeni stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka 157. stavka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,
  • uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, odnosno da kandidati nisu pravomoćno osuđivani za kaznena djela i da protiv njih nije pokrenut i da se ne vodi kazneni postupak zbog počinjenja kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
  • najmanje osam godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.
  1. Dodatne kompetencije kandidata koji se prijavljuju na natječaj za imenovanje ravnatelja/ ravnateljice Škole, a koje će se vrednovati u natječajnom postupku jesu:
  • poznavanje stranog jezika,
  • osnovne digitalne vještine,
  • iskustvo rada na projektima

Kandidati nisu obvezni imati dodatne kompetencije, ali u tom slučaju ne ostvaruju dodatne bodove.

  1. Ravnatelj/ravnateljica se imenuje na pet godina.
  • Mjesto rada je sjedište Škole, a po potrebi i izvan sjedišta Škole.

Uz pisanu i vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj kandidat je dužan dostaviti sljedeću potrebnu dokumentaciju, u izvorniku ili ovjerenoj preslici:

  • vlastoručno potpisani životopis,
  • domovnicu, odnosno dokaz o državljanstvu,
  • diplomu, odnosno dokaz o odgovarajućoj vrsti i razini stečene stručne spreme,
  • dokaz o položenome stručnom ispitu, odnosno dokaz da je osoba oslobođena obveze njegova   polaganja,
  • dokaz o stečenim pedagoškim kompetencijama za kandidate koji su ih bili dužni steći,
  • dokaz o radnom iskustvu (potvrda ili elektronički zapis HZMO-a i potvrda školske ustanove o vrsti i trajanju poslova) ne starije od 8 dana od dana objave natječaja,
  • uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za  zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od 8 dana od dana objave natječaja),
  • dokaz o obavljanu poslova ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu za osobe koje se kandidiraju temeljem stavka 3., članka 126. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Odluke o imenovanju),
  • program rada za mandatno razdoblje.

Kandidati mogu priložiti dokaze o dodatnim kompetencijama u izvorniku ili ovjerenoj preslici na sljedeći način:

  1. poznavanje stranog jezika:
  • javnom ispravom, odnosno potvrdom srednjoškolske ili visokoškolske ustanove,
  • potvrdom ili drugom ispravom osobe ovlaštene za provođenje edukacije stranih jezika,
  • potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizičke ili pravne osobe o izvršenom testiranju znanja stranog jezika,
  • drugom ispravom.
  1. osnovne digitalne vještine:
  • javnom ispravom, odnosno potvrdom srednjoškolske ili visokoškolske ustanove,
  • potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizičke ili pravne osobe za edukaciju u području informacijskih znanosti,
  • potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizičke ili pravne osobe o izvršenom testiranju poznavanja digitalnih vještina,
  • drugom ispravom.
  1. iskustvo rada na projektima:
  • dokazuje se potvrdom ili ispravom o sudjelovanju u pripremi i provedbi pojedinih projekata
  • osobnom izjavom kandidata u životopis

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrati će se osoba koja u roku dostavi prijavu sa svim potrebnim prilozima te ispunjava formalne uvjete natječaja.

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju posebnih propisa dužni su se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo prednosti i priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17., 98/19. i 84/21.), članku 48. f  Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92., 77/92., 27/93., 58/93., 2/94., 76/94., 108/95., 108/96., 82/01., 103/03., 148/13. i 98/19.), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21.) dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102.  Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. st.1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. st.1. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92., 77/92., 27/93., 58/93., 2/94., 76/94., 108/95., 108/96., 82/01., 103/03., 148/13. i 98/19.) dužan je, uz navedene dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostaviti rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo ostvarivanje spomenutog prava, izjavu da do sada nisu koristili pravo prednosti pri zapošljavanju po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje/obavijest o prestanku radnog odnosa, sporazum i drugo).

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.) dužan je, uz gore navedene dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostaviti dokaz o utvrđenom invaliditetu, odnosno javnu ispravu o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje/obavijest o prestanku radnog odnosa, sporazum i drugo).

Prijavom na natječaj kandidati daju svoju privolu za obradu njihovih osobnih podataka u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka za svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja.

Natječaj se objavljuje na mrežnim stranicama Obrtničke škole za osobne usluge (http://www.ss-obrtnicka-osobneusluge-zg.skole.hr/natje_aji) te u Narodnim novinama.

Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici, osobno u referadu Obrtničke škole za osobne usluge ili preporučenom pošiljkom na adresu: Obrtnička škola za osobne usluge, Savska cesta 23, 10 000 Zagreb, uz naznaku:

»Natječaj za imenovanje ravnatelja/ravnateljice škole – ne otvarati«

Rok za podnošenje prijava na natječaj je 8 dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama i na mrežnim stranicama Obrtničke škole za osobne usluge, odnosno od dana 27.04.2022.g.

Na natječaj se ravnopravno mogu javiti osobe oba spola sukladno Zakonu o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17).

Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Prijavljeni kandidati bit će pisano obaviješteni o rezultatima natječaja u roku od 45 dana od dana isteka roka za podnošenje prijave na natječaj.

Predsjednica Školskog Odbora




Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Navedi razlog upisa u ovu školu:




Oglasna ploča
 

VAŽNE POVEZNICE

CMS za škole logo
Obrtnička škola za osobne usluge Zagreb / Savska cesta 23, HR-10000 Zagreb / ss-obrtnicka-osobneusluge-zg.skole.hr / ured@ss-obrtnicka-osobneusluge-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju