Prijevoz učenika

Mole se svi učenici koji ostvaruju pravo na povrat sredstava za prijevoz putem Samoborček EU grupa d.o.o. da najkasnije do 20.04.2025.g. dostave:

  • Popunjeni obrazac za povrat sredstava za razdoblje ožujak / travanj 2025.g.
  • Popunjenu suglasnost roditelja za dostavu potrebnih osobnih podataka učenika (samo ako prvi put dostavljaju obrazac)
  • Preslike računa za mjesec ožujak/travanj 2025.g.
  • Presliku mjesečne pokazne karte (iskaznice) iz koje je vidljiva fotografija i relacija prijevoza (samo ako prvi put dostavljaju obrazac)
  • Presliku mjesečne pokazne karte (iskaznice) iz koje je vidljiva fotografija i relacija prijevoza (samo ako prvi put dostavljaju obrazac)
  • Presliku potvrde o IBAN-u i dokaz o OIB-u roditelja/staratelja/učenika ako je punoljetan (samo ako prvi put dostavljaju obrazac)


U slučaju da je račun izgubljen potrebno je u rubriku za taj mjesec staviti napomenu izgubljen račun te staviti potpis roditelja.

Prema uputi Ministarstva znanosti i obrazovanja više se ne prihvaćaju nadopune tako da je svu gore navedenu dokumentaciju potrebno dostaviti do navedenog roka u protivnom korisnik ne ostvaruje pravo na povrat sredstava.

NAPOMENA: Dokumentaciju molimo dostaviti putem elektroničke pošte na mail adresu referade: ucenicka.referada@gmail.com

Od 1. travnja, pravo na besplatnu godišnju kartu ZET-a imaju osobe do navršenih 18 godina života, a kojima je prebivalište u Gradu Zagrebu.

Pravo na besplatan prijevoz moći će se ostvariti od 1. travnja, na prodajnim mjestima  ZET-a i to na terminalima Ljubljanica, Črnomerec, Savski most, Dubrava, Dubec, Sesvete, Borongaj, Mihaljevcu te u Pothodniku, Petrićevoj 4 i Zapruđu .

Ukratko do besplatnog prijevoza:

  • prodajno mjesto ZET-a:
  • Obrazac Gradskog ureda, potpisan od strane roditelja ili zakonskih skrbnika: 
  • Zahtjev ZET-a s jednom fotografijom – prilažu samo korisnici koji ranije nisu izrađivali fizičku ili virtualnu pretplatnu kartu.

Detaljnije…

Procedura na prodajnim mjestima 
Za ostvarivanje prava na besplatan prijevoz na prodajnim mjestima ZET-a potrebno je priložiti s točnim podacima popunjen obrazac Gradskog ureda, a koji je potpisan od strane roditelja ili zakonskog skrbnika. Obrazac je dostupan na ovoj poveznici i na prodajnim mjestima ZET-a.

Korisnici koji već imaju Pretplatnu kartu, ne trebaju izrađivati novu, već uz potpisani Zahtjev Gradskog ureda, donose i svoju postojeću pretplatnu kartu te će preuzeti elektronički besplatni kupon. 
Ista procedura vrijedi i za korisnike koji imaju virtualnu Pretplatnu kartu unutar aplikacije MojZET.

Napomena:
 –  iznimno, a s obzirom na to da je riječ o osobama mlađe životne dobi, ukoliko se fotografija na postojećoj pretplatnoj karti znatnije razlikuje u odnosu na trenutnu dob korisnika, bit će potrebno izraditi duplikat s novom fotografijom. Duplikati fizičke pretplatne karte se izrađuju odmah i to na prodajnim mjestima u Ozaljskoj 105, Petrićevoj 4, Dubravi, Zapruđu i Črnomercu. Cijena izrade je 3,98 eura.
Izmjena fotografije na virtualnoj pretplatnoj karti može se zatražiti na bilo kojem prodajnom mjestu te nema dodatne naplate.

Korisnici koji nemaju Pretplatnu kartu ZET-a ili aplikaciju MojZET s aktiviranim korisničkim računom na kojem je virtualna pretplatna karta, također s popunjenim i potpisanim obrascem Gradskog ureda od strane roditelja ili zakonskog skrbnika trebaju doći na prodajno mjesto. Istovremeno trebaju zatražiti i izradu pretplatne karte, odnosno predati Zahtjev ZET-a za izdavanje Pretplatne karte (koji je dostupan na prodajnim mjestima i na ovoj poveznici). Uz odgovarajući Zahtjev ZET-a, potrebno je priložiti jednu fotografiju i to ne stariju od 6 mjeseci.
Korisnik snosi trošak izrade kartice, a cijena iznosi 3,98 eura, dok se formiranje Pretplatne karte u aplikaciji MojZET ne naplaćuje.

Svim korisnicima koji su mlađi od 18 godina i koji su kupili godišnji kupon, nakon što ostvare pravo na besplatni prijevoz prema novonastalim uvjetima, bit će omogućen povrat novčanih sredstava za preostalo razdoblje valjanosti, a počevši od 1. travnja.

Povrat novčanih sredstava roditelji ili zakonski skrbnici mogu zatražiti prilikom preuzimanja besplatnog kupona.
Novčana sredstva isplatit će se, isključivo, roditeljima ili zakonskim skrbnicima i to jednokratno u gotovini.
Povrat će se moći zatražiti u Ozaljskoj 105 na šalterima prodaje – Upravna zgrada i to ponedjeljkom, srijedom i petkom od 7.30 do 15 sati te utorkom i četvrtkom na istoj adresi od 7.30 do 18 sati.

Mole se svi učenici koji ostvaruju pravo na povrat sredstava za prijevoz putem Samoborček EU grupa d.o.o. da najkasnije do 10.02.2025.g. dostave:

  • Popunjeni obrazac za povrat sredstava za razdoblje siječanj / veljača 2025.g.
  • Popunjenu suglasnost roditelja za dostavu potrebnih osobnih podataka učenika 

( samo ako prvi put dostavljaju obrazac)

  • Preslike računa za mjesec siječanj / veljača 2025.g.
  • Presliku mjesečne pokazne karte (iskaznice) iz koje je vidljiva fotografija i relacija prijevoza

( samo ako prvi put dostavljaju obrazac)

  • Presliku potvrde o IBAN-u i dokaz o OIB-u roditelja/staratelja/učenika ako je punoljetan 

( samo ako prvi put dostavljaju obrazac)


U slučaju da je račun izgubljen potrebno je u rubriku za taj mjesec staviti napomenu izgubljen račun te staviti potpis roditelja.

Prema uputi Ministarstva znanosti i obrazovanja više se ne prihvaćaju nadopune tako da je svu gore navedenu dokumentaciju potrebno dostaviti do navedenog roka u protivnom korisnik ne ostvaruje pravo na povrat sredstava.

NAPOMENA: Dokumentaciju molimo dostaviti putem elektroničke pošte na mail adresu referade: ucenicka.referada@gmail.com

Skip to content